نوازش افکار

منُ زندگی کوفتیم

 +چند روزه دارم هِــــــــــــی بلند بلند فکرمی کنم ...نمیدونم چرا؟؟

+هِـــــــــی دلم میگیره این روزا ...ماخوزیسمی شدید اصن یه وضعــــی

+حوصله هیشکی (حتی خودمم رو )ندارم ...

+دلم میخواد برم بالای یه کوهی ،بلندی وجایی انقدرگریه کنم تاازهوش برم بعد بیافتم کنارساحل دریا بعددوباره برم توحالت  کما (دلم ازاون کما ها میخواد......)

+واقعا حوصله پنج شنبه مدرسه رفتن هامو ندارم (خدااااااااامن کجا سرموبکوبم؟؟؟)

+هِـــــــــــــــی خدا (ازاونا هی خدا ها که یه بار کشیدم معلم ادبیاتم دعوام کرد گفت مگه دردت چیه انقدرسرداه می کشی؟نفهمید من بدترین دردم اینه که به یکی بگم دقیقا چه مرگمه؟؟)

+اخ یاد اون شعر اندوه پرست فروغ افتادم ...(کاش زنده بودی)

+میگذرونم .....اما خیلی سخــــت 

+ودیگرهیچ ....



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:33---7 مهر 1391
اینم ادرسش اگه اومدی مریم جان عضو شو ومطالب خودرو بزار تو وبلاگم راستی لینکت کردم

ساعت10:47---6 مهر 1391
سلام مریم


وبلاگ خیلی خیلی زیبایی داری به منم سربزن پاسخ:ادرستو که وارد نکردی .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:,ساعت | 10:22 نویسنده | مرمـر |